هرکی تورو ازم گرفت الهی


by : x-themes

هرکی تورو ازم گرفت الهی بیچاره بشه

روزه قیامت که رسید مجرم و آواره بشه

به آب آتیش میزنم فکرت نمیره از سرم

می خوام فراموشت کنم

اما بازم عاشق ترم

طفلی دل عاشق من نشد تورو نگه داره

فقط یادم میاد نوشت چشماتو خیلی دوست داره



نظرات شما عزیزان:

وحید18
ساعت23:34---17 مرداد 1392
سلام افشین خیلی خوشم اومد وبلاگت


افشین
ساعت20:11---6 خرداد 1392
سلام آیدا من افشین وب man-too.lxb.ir , nabiakram.lxb.ir منتظرتم(nabiakram.lxb.ir)

ehsan
ساعت17:15---6 خرداد 1392
با افتخار لینک شدی

ehsan
ساعت17:03---6 خرداد 1392
سلام
مرسیییییییییییییی وب توهم عالیه
اما بازم ناراحت شدم ی وب غمگین دیگه دیدم
آخه چرا همش غم؟؟؟؟؟؟؟
من خودم کلی گرفتاری دارم اما بازم سعیم میکنم
مطالب طنز بذارم تا مدتی که تو وبم میاین خوشحال باشین
دیگه نمیدونم چکار کنم
جواب نظری هم که دادی دادم برو بخونش


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 6 خرداد 1392 16:17 |- یه عاشق -|

ϰ-†нêmê§